Музично-меморіальний музей Соломії Крушельницької
en / de

Музично-меморіальний музей
Соломії Крушельницької у Львові

Філія: Меморіальний музей Станіслава Людкевича

Веб-сайт створений за підтримки Управління культури та туризму Львівської міської ради.

Субота, 23 вересня, 2017

Співає Соломія Крушельницька

Пісня Гальки з однойменної опери С.Монюшка. Варшава, фірма "Gramophone", 1903 р.

“Співачка демонструє нам живий образ зворушливої героїні, до глибини душі вражає цілою гамою почуттів, вкладаючи у голос і кожне слово своє серце. Чи це майстерність видатної артистки, чи вияв притаманних лише їй виконавських засобів, що чудово нада¬ються до партії Гальки? Напевно, одне і друге. Однак, не досить лиш володіти вокальною майстерністю – треба мати вроджену здатність відчувати певні риси характеру героїні – ніби такі звичні і прості, однак недоступні для більшості артистів, тому нераз довго очікують на реалістичне, щире втілення”. (“Słowo” (Варшава), 1900, № 58, 13.03)

Вигук Валькірії з опери Р.Вагнера "Валькірія". Мілан., Фірма "Phonotypia", 1910 р. 

“Ідеальною Брунгільдою показала себе в другій дії Соломія Крушельницька, яка вже першими дзвінкими закликами “Гой-йо-то-го!” до своїх сестер … викликала нестримні оплески. Цей войовничий заклик, ці кілька звуків, які пролунали серед вершин священних гір і злилися в чарівної сили хорал, так вирізнялися на фоні сцени, з такою дивною досконалістю були передані співачкою, що вони назавжди запам’яталися нам. … Її Брунгільда – ідеальна. … Наша громадськість такої думки, що Соломія Крушельницька є однією з найкращих виконавиць Ваґнера. У ролі Брунгільди в опері “Валькірія” … сила волі артистки, її самобутність, її драматичний талант проявляються якнайяскравіше”. (“La Revista Teatral de Buenos Aires” (Буенос-Айрес), 1906)

Арія Чо-Чо-сан з опери Дж.Пуччіні "Мадам Батерфляй". Мілан., Фірма "Phonotypia", 1910 р. 

“Ідеальному образові Чо-Чо-сан Крушельницька надає такої захоплюючої привабливості, вкладає стільки життєвої пере¬конливості у всі прояви радості, кохання і страждання ніжної японської дівчини, що можна сміливо сказати: протягом трьох дій опери артистка живе життям героїні. Стримані, але переконливі жести, виразна міміка становлять єдине ціле із співом, в якому палкі почуття кохання змінюються розпачем. Майстерність у передачі зміни почуття робить її гру над¬звичайно привабливою і незабутньою”. (“Supplemento al Caffaro”, Ґенуя, Італія 1904, 22 листопада)

 

Архів

 

Довідка для відвідувачів

Музично-меморіальний музей С. Крушельницької
79000, м. Львів, вул. С. Крушельницької, 23.
Тел. 38(032) 261-04-76, тел/факс 261-04-74
e-mail: muzejsk@ukr.net

Експозиція музею працює щодня з 10 до 17 год.
Вихідний день – вівторок.

Філія: Меморіальний музей С. Людкевича
79011, м. Львів, вул. С. Людкевича, 7.


Тимчасово відвідувачів не приймає